שאלות נפוצות

איך לבחור מחדש מכשירים עבור תכנית Imou Protect?

אנא ודא/י שנרשמת לתכנית Imou Protect.

הפעלת Imou Protect
היכנס/י לעמוד "Me" (אני).
הקש/י על "Imou Protect" כדי להיכנס לעמוד השירות.
הקש/י על התכנית שברצונך להפעיל, ואז הקש/י על "Add devices" (הוסף מכשירים).
בחר/י את המכשירים הרצויים והקש/י "OK".
ההפעלה הושלמה בהצלחה.

בחירה מחדש של מכשירים לתכנית Imou Protect שכבר הופעלה
היכנס/י שוב לעמוד Imou Protect.
הקש/י על סמל העריכה (edit) כדי לבחור מחדש את המכשירים לתכנית זו.
שאר השלבים זהים לשלבים שבהם מפעילים את Imou Protect לראשונה

Imou Protect הוא שירות מקיף שכולל בתוכו את אחסון הענן (Cloud Storage).
מעבר לכך, Imou Protect מציע חוויית אבטחה משודרגת עם יתרונות נוספים כגון:

זיהוי מבוסס בינה מלאכותית (AI Detection)

הורדת הקלטות מהכרטיס (SD Card)

שיתוף מכשירים עם יותר משתמשים

דוחות אבטחה

ועוד פונקציות מתקדמות.

כלומר, אחסון בענן הוא רק חלק מתוך החבילה הרחבה יותר שנקראת Imou Protect

שירות Imou Protect הוא שירות אופציונלי, כלומר –
אי ההצטרפות אליו לא תשפיע על השימוש הרגיל במכשירי Imou.
עם זאת, הצטרפות לשירות תפתח בפניך יתרונות נוספים ותאפשר לך ליהנות מחוויית שימוש מתקדמת ועשירה יותר.

כן, ניתן לנסות את Imou Protect לפני שמתחייבים למנוי.
בדרך כלל Imou מציעה תכנית ניסיון חינמית לזמן מוגבל (למשל 7 ימים), המאפשרת לך לבדוק את כל הפיצ'רים המתקדמים של השירות, כולל:

אחסון בענן

זיהוי מבוסס AI

הורדת הקלטות מה־SD

שיתוף מכשירים

דוחות אבטחה
ועוד.

לאחר סיום תקופת הניסיון תוכל/י להחליט אם ברצונך להמשיך ולהירשם לשירות.

שירות Imou Protect תומך בשתי אפשרויות של מנוי:

מנוי עבור מצלמה אחת בלבד

מנוי עבור עד 5 מצלמות

באפשרותך לבחור את המנוי שמתאים למספר המצלמות שברשותך.
אם יש לך יותר ממצלמה אחת – תכנית של עד 5 מצלמות תהיה משתלמת ונוחה יותר לניהול.

הבחירה נעשית דרך אפליקציית Imou, בעמוד Imou Protect.

אם המצלמה שברשותך התקלקלה, יש לך שתי אפשרויות:

להעביר את המנוי למצלמה אחרת – באפשרותך להעביר את המנוי הקיים למצלמה אחרת דרך אפליקציית Imou.

לבטל את המנוי – ניתן גם לבטל את המנוי ישירות דרך האפליקציה.

הפעולה מתבצעת דרך אפליקציית Imou בעמוד Imou Protect.

נקה/י את החלק החיצוני של העדשה – ייתכן שהטשטוש נגרם מלכלוך, אבק או טביעות אצבע.

אם הניקוי לא פתר את הבעיה – מומלץ לפנות לשירות ולשלוח את המצלמה למעבדה לבדיקה או תיקון (החזרה למפעל).

יש שלוש אפשרויות עיקריות:

אחסון מקומי (כרטיס זיכרון) – זו ברירת המחדל. הסרטונים נשמרים על כרטיס ה־SD המותקן במצלמה.

אחסון בענן + אחסון מקומי – אם שירות האחסון בענן פעיל, המצלמה תשמור גם בענן וגם בכרטיס הזיכרון.

הקלטה ידנית – אם אתה מבצע הקלטה ידנית דרך האפליקציה או מהמחשב, הסרטון יישמר באחסון המקומי של הטלפון או המחשב.

אם ברצונך להגדיר את המצלמה, פעל/י לפי השלבים הבאים:

שימו לב: במהלך ההגדרה, ודא/י שהמרחק בין המצלמה, הטלפון והנתב (ראוטר) הוא פחות מ־30 ס"מ.

שלבים להגדרה:
הקש/י על סימן "+" באפליקציה, סרוק/י את קוד ה־QR שעל גבי התווית, והקש/י "הבא".

חבר/י את הטלפון לרשת האלחוטית של המצלמה (Hotspot), ששמה מתחיל ב־"DAP".

בחר/י את רשת ה־WiFi שברצונך לחבר אליה את המצלמה.

הזן/י את סיסמת ה־WiFi והקש/י "הבא".

המתן/י להתחברות.

ההתקנה הושלמה בהצלחה.

היכנס/י לעמוד הבית באפליקציה והקש/י על "שיתוף מכשיר (Share Device)".

הקש/י על סימן "+" והזן/י את כתובת האימייל של האדם שברצונך לשתף עמו את המצלמה.
  אפשר גם לשתף באמצעות סריקת קוד QR.

ניתן להגדיר הרשאות מיוחדות למשתמש המשותף (לדוגמה: צפייה בלבד, גישה להקלטות ועוד).

אם ברצונך לצפות בהקלטות היסטוריות דרך אפליקציית Imou, פעל/י לפי ההנחיות הבאות:

מתוך ממשק הצפייה החיה:
הפעל/י את הווידאו החי והקש/י על "Event History Timeline" (ציר זמן של אירועים).

בחר/י האם לצפות בהקלטות מ־אחסון בענן או מ־כרטיס ה־SD.

הקש/י על ההקלטה שברצונך לצפות בה.

מתוך עמוד הבית של האפליקציה:
הקש/י על "··" (תפריט אפשרויות) שליד המצלמה שברצונך לבדוק.

בחר/י "All videos" (כל ההקלטות) כדי לצפות בכל הסרטונים ששמורים.


1. עבור מצלמות ברזולוציה 2MP, כרטיס זיכרון בנפח 32GB יספיק לכ־3 ימי הקלטה.
2. עבור מצלמות ברזולוציה 4MP, כרטיס בנפח 32GB יספיק לכ־יום וחצי של הקלטה.
3. כאשר הזיכרון מתמלא, ההקלטות הישנות יימחקו אוטומטית והוקלטות חדשות יחליפו אותן לפי סדר כרונולוגי.

כדי להוסיף מצלמה לאפליקציית Imou Life ולהגדיר אותה בצורה תקינה, פעל/י לפי השלבים הבאים:

הורדת האפליקציה והרשמה:

1. הורדת האפליקציה – הורד/י את Imou Life מחנות האפליקציות (Apple App Store או Google Play), או באמצעות סריקת קוד ה־QR שעל האריזה.
2. הקש/י על "Sign up" כדי להירשם וליצור חשבון חדש.
3. בחר/י את אזור החשבון (Account Attribution) והקש/י "Next".
⚠ שימו לב: לא ניתן לשנות את אזור החשבון לאחר האישור.
4. הזן/י את כתובת האימייל שלך, קבע/י סיסמה, אשר/י את תנאי השימוש והמשך/י לשלב הבא.
5. הזן/י את קוד האימות שיישלח אליך באימייל – וזהו, ההרשמה הושלמה! ✅

1. היכנס/י לעמוד "Me" (אני) והקש/י על תמונת הפרופיל (Head Portrait).
2. הקש/י על "Change" (שנה) בחלק של כתובת האימייל.
3. בדוק/י את תיבת הדוא"ל שלך והזן/י את קוד האימות שנשלח אליך.
4. הזן/י את כתובת האימייל החדשה ואת קוד האימות שנשלח אליה.
5. כעת, התחבר/י לאפליקציה באמצעות כתובת האימייל החדשה. ✅

1. הקש/י כדי להיכנס לעמוד "פרטי המכשיר" (Device Details) – שם תוכל/י למצוא את "אחסון מקומי" (Local Storage) תחת הגדרות האחסון.
2. בחר/י ב־Local Storage והקש/י עליו.
3. הקש/י על "Format" (פרמט) – כרטיס הזיכרון יעבור פירמוט בהצלחה. ✅
 
⚠ שימו לב: פעולה זו תמחק את כל הנתונים שעל כרטיס הזיכרון.